Torsdag = Tråkdag

I morse kändes det som att det inte skulle hända mycket. Min plan med Co-workern rann ut i sanden och utanför regnade det. Jag kände att detta kommer bli världens tråkigaste torsdag.

Men så gick jag ut på lunch och insåg att solen sken, jag skulle träffa en trevlig kompis och att livet kanske inte är så tråkigt. På lunchen brainstormade vi om bokstaven C; vad sägs om Chef, Chaufför eller Clothing-buyer? Controler lär ju inte heller vara så svårt men Creative Director har M tipsat mig om och jag måste säga att det låter spännande. Vart tror ni de hänger en torsdagskväll?

Annars får jag helt enkelt lugna mig, åka hem och titta på Heroes ikväll och planera min strategi för helgen.. Jo så får det nog bli.

Ha det gött!

/A


Kommentarer
Postat av: spiderchick

heroes kväll låter najs =)

2008-10-16 @ 16:11:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anniqua

Heroes blir perfekt. Min superheroekraft skulle vara att kunna rita med båda händerna samtidigt utan att titta på pappret... Jag känner att man kan göra en förmögenhet där!

2008-10-16 @ 16:18:11
Postat av: M

Min heroesegenskap ska nog va att jag kan hångla med vem jag vill!

hahaha



det är ju inte ens sant..

2008-10-16 @ 16:23:39
URL: http://kissingcontest.blogg.se/
Postat av: Anniqua

Men du kan hångla med C...

2008-10-16 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0