Tjejkväll ikväll!

Åh vad härligt att du också känner lite stress M. Jag inser att det här med hångel är svårare än jag trott. Kanske för att jag är för kräsen. Försökte med Co worker igår men kom på att det kunde bli lite pinsamt på måndag.

Jag introducerade tävlingen för min underbara kompis och hon sa att hon verkligen inte skulle vara med. "Du vet hur jag blir när jag tävlar och jag har hånglat så mycket nu att jag måste lugna ner mig." Men redan igår började hon räkna igenom hångel sen midsommar och kom fram till att hon kunde börja på D. Och tror ni inte hon fick möjlighet att hångla med en distriktschef. BRA JOBBAT!!  Jag känner att hon är en stark föreblid för oss andra och hon kommer bli svår att stoppa i jakten på den lilla lilla skumpaflaskan. Men jag välkomnar henne in i leken.

Nu ska jag börja städa och laga mat inför kvällen. Jag känner att det kommer bli stressigt men jag får väl skylla mig själv för att jag latade mig hela dagen.

Ha det underbart alla och lycka till i jakten! Förhoppningsvis hittar jag min Charterreseledare i kväll.

/ A


Kommentarer
Postat av: M

Det är underbart med nya medlemmar MEN man kan inte räkna hångel bakåt i tiden,nänä, man får börja på A från början när man hoppar in, kan inte hoppa in på D sådär.

För om jag går igenom min lista med alla jag kysst ( ja, har ni inte alla en sån??) så skulle jag också ha kommit längre än till B.



Men det låter inte som om detta blir något problem för din vän!

Upp igen på A bara!





/ M

2008-10-18 @ 18:29:37
Postat av: Andréa

Sv: Ja, blåbärste från Friggs :) Men jag tyckte inte det smakade så mycket blåbär!

Det blev inget Dermalogica för mig, det var för dyrt.. Jag köpte en ACO-kräm för känslig hy på apoteket, den verkar funka bra :)

Trevlig lördagkväll!

2008-10-18 @ 20:45:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0