potentiella framtida hångel

Ligger här i en soffa i skåne och tittar ut över skånes störtsa insjö.
 ( varför säger man insjö, finns det utsjöar? är inte det bara hav?)

Tänker att jag behöver en plan, och att jag också behöver gaska upp mig själv och se att det finns framtida möjligheter, även om det går lite trögt just nu på C.

Framtida potentiella hångel jag har på olika bokstäver:

D- jag känner en datakille jag nog skulle kunna hångla upp.
E
F
G
H- här har jag en kille som jag vet absolut skulle ställa upp, han jobbar med HR, men befinner sig tyvärr just nu i Korea..
I
J
K- han är jävligt svårflörtad nu för tiden, men om jag kan supa honom full har jag ett gammalt ragg som är key account manager
L
M
N- en nutritionist som jag pratat ett tag med om en date, kanske blir dags lagom till nästa sommar då...
O
P
R- mitt ex är rockstjärna, visst måste jag kunna få använda honom i detta syfte här?
S - här har vi både en potentiell säljare samt en ny stjärna, en simulatortekniker!
T
U
V- känns bra att jag redan har en varuhuschef på kroken!

Näe, överlag så blir det ju ändå uppenbart att jag måste ut och ragga lite mer.. Det får bli till helgen!


/ M

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jo jag tycker Elita är riktigt fin, i ansiktet då alltså :)

Säg till om du hittar den där Dermalogica-sidan!

Ja jag är som sagt singel men jag går inte omkring och hånglar med folk hela tiden för det :P Då sitter jag hellre hemma och drömmer om drömprinsen som jag någon gång ska hitta ;)

2008-10-15 @ 12:02:57
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0