Minnen från förr.. en del blev blå.

Det här var ju roligt ju, gå nedför minnenas allé.
För det är ju det jag får göra. Stockholm är lite större än Göteborg, så jag stöter inte på gammla ligg lika ofta som du A. Eller, så har du varit runt lite mer...? ;)
Ska se om jag kan komma på något mer..

Näe, jag ihar nog inte träffat något gammalt ligg eller ragg på länge, men jag kanske borde ha skrivit upp RobinsonRobban som gammal hångelmerit idag när jag sökte robinson 2009?

haha, tror det nog mer hade varit något negativt, så det ska jag försöka hålla för mig själv.
Men om jag kommer med i robinson nästa år, kom ihåg var ni läste det först :)

/ M

Kommentarer
Postat av: Anniqua

Men hallå!!! RobinsonRobban????

M!! trodde jag inte.. detta vill jag höra mer om!

2008-10-25 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0