Min första kyss

I brist på nya hångel tänkte jag att jag alltid kan producera lite text om gamla bravader.
Början görs som sig bör från start och den första som jag inledde min kyssingkärriär med var Jeff..
Han var snygg och söt och allt det där, och dessutom något av en skolans badboy. Han hängde iaf med badboysen och så här i efterhand kan jag undra hur coolt det var att de gick någon form av särklass hans kompisar? uuuu...
Hur som helst så var det inte det mest romantiska scenario man kan tänka sig, men vi var hemma hos en av hans konstiga kompisar som bodde ovanpå mariahallen på söder ( denna kära gamla vivobutik som alla saknar med glans i ögonen sedan det blev hemköp..) och vi lekte sanning eller konka.
Efter många konstiga händelser som att min stackars stackars tjejkompis fick pussa konstiga kompisens bröstvårta bla. så skulle då jag och Jeff kyssas.. iiiiih!
Jag var ju lite kär i honom sen innan så jag var mycket glad. och mycket nervös. För hur gör man egentligen?
Men det jag minns, var att det var helt underbart!
Än idag är han nog en av de bästa jag har kysst faktiskt.
Han och mitt senast ex och sen B som i Banker faktiskt. De tre är nog på min tre i topp. Jo och så han digeridoospelaren i usa förstås...

Ni då? Hur var er fösta kyss?

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0