måste. underhålla. er.

Ni är ju galna. Ni är här före 9 på morgonen.
Vad är det här? nya morgontidningen?
Och tror inte att jag inte har koll, det har jag. Kollar statistiken hela tiden. För jag är så fascinerad över vilka det är som läser ( utan att kommentera, hmpfff).

Inget hångel sen sist heller..
Inga sexdrömmar inatt jag kan berätta om heller.
Men jag drömde en hemsk mardröm igårnatt. Det var en helt ny genre inom skräck.
Det var nämligen en ond dam som gjorde mig jävligt illa, hon tryckte på några onda punkter på min rygg eller något, men det gjorde verkligen ont. Det värsta av allt var att hon inte slutade trots att jag skrek och skrek. För hon vad DÖV. Hon hörde alltså inte att jag skrek. Men jag tror inte hon hade slutat ändå för hon var verkligen ond. Och det gjorde verkligen ont.
Ond och Döv. Det är ganska läskigt om ni tänker efter.

Döv är det nya svarta.

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0