Mannen med stort C

Så.. Efter försök att hitta C både i Stockholm och Copenhagen (grämer mig lite över att vi missade C i CPH) är det dags att göra nya försök i Göteborg.

I morse sprang jag upp till våra konferensrum på jobbet för att sno åt mig lite rena muggar (någon hade glömt sätta på diskmaskinen). Där uppe var det möte i något talent-program och deltagarna stod utanför och fikade... Och där stod hånglet från förra julfesten. Jag blev väldigt sugen på at köra en återförening... han är ju ändå Co-Worker. Man kan även titulera honom CRM om man vill och en titel med tre bokstäver är alltid hett... Själv är jag CSM om det är någon som är intresserad av ett C ;)

Skulle jag inte lyckas idag är det AW med jobbet på fredag. Massa Co-Workers! Är dock inte säker på om jag är så desperat att jag kommer ta någon där... men det är alltid bra att ha möjligheten.

Det kan även vara så att det finns andra alternativ förutom mina kollegor på fredag. Skulle det dock skita sig så blir det tjejfest med utgång på lördag och då ska det väl lyckas kan man ju tycka.


Jag tycker det ska bli spännande med D... ;D

/ A

Kommentarer
Postat av: M

vadå vadå, vem har du i pipelinen för D?

vad är det jag inte vet?



förresten, du ska svara den där tjejen om dermalogica! vad hette sajten??



/ M

2008-10-15 @ 12:48:01
URL: http://kissingcontest.blogg.se/
Postat av: Anniqua

Jag har inte jättemycket i pipeline för D.. men jag har en truckförare som jag skulle kunna hångla med lite.. tror du man kan kalla honom för Chaufför.. ;)

Jag har svarat tjejen med dermalogican..

Hoppas allt är bra i Skåne

Puss o kram !

2008-10-15 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0