Ligga sig till jobb?

Hmmm..
försöker tänka på när jag senast träffade någon jag legat med..

Det var inte så roligt men lite pinsamt, men mest för honom.
Jag var på en företagspresentation en gång, och på företaget jobbade ett gammalt ragg.
Vi hälsade efteråt med glada miner och har inte alls några problem med varann, men sen var det ju massa folk där som han var tvungen att presentera mig för. För jag var där som arbetssökande och de som representater för företaget, så det var meningen att man skulle mingla. Så jag fick hälsa på en kille, som direkt frågar : " jaha, hur känner ni varann då". Och vi tittar lite på varann och jag hinner inte säga något innan mitt ragg börjar svamla och säga eeehhhh och helt tappar fattningen och orden. Jag försöker lite med " gemensamma bekanta..." men han hade redan röjt oss totalt.
Om jag fick något jobb där ändå? Det återstår att se kan man väl säga..

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0