kyss-stress

Oj oj, jag drömde mardrömmar inatt. Stressdrömmar om kyssar med någon på C.
Inser att jag blir lite stressad över den här tävligen, att jag inte kommer någonvart!
Nu har jag ju engagerat så många i det här, rekryterat andra tävlanden, fått folk att följa tävlingen med spänning, och så kommer jag aldrig till skott!
Dessutom är jag såklart rädd att förlora!
Gaaah!
Så ikväll bara måste jag iaf göra ett försök med att hitta ngn på C.
Eller, så får jag ljuga. Allt för konsten! :)

Hur gick det för er alla igårkväll? Någon som satt igång med sitt A eller komit ett steg vidare på vägen?

För övrigt så har en näringsfysiolog hört av sig och erbjudit sina tjänster till oss alla när vi kommer till N!


/ M

Kommentarer
Postat av: Näringsfysiolog

Jaså, han har det....? =)

2008-10-18 @ 15:03:32
Postat av: M

Jag läste in detta mellan radern i min msnhistorik ja.. :)



2008-10-18 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0