Kramkalas

En annan sak jag har lärt mig från A ( du lär mig så mycket!) är det här med att det förutom att fråga folk om man har legat med dem, är kul att krama folk man inte känner.
Det här var något jag allmänt var inne på i lördags, låtsas känna folk du inte känner, det är väldigt kul.

Men, när vi var på Spy bar och är på väg uppför trappan så träffar jag faktiskt någon som jag känner, en fd kollega, blir jätteglad och kramar om honom. Som det sker så är nästa person som kommer nerför trappen någon som Ante, en kille som var med oss, känner, så han kramar honom. Nu är det här nästan som en trend, tradition etc så när nästa person kommer ner för trappan säger jag till Sofia att hon bara måste krama honom. Och hon är inte den som är den! Väldigt roligt är att det här verkar vara en väldigt full, och väldigt förvånad Fredrik Virtanen.
Men alla blir väl glad för en kram?
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0