Jag är på C nu...

Jag började den här turneringen i maj. Trodde att jag lätt skulle vara klar lagom till sommaren var över. Tji fick jag.
Vet inte om det är det att jag inte varit singel på längre och glömt hur man gör, eller om min jakt kanske är för uppenbar och då skrämmer bort killar? Det kan också vara så att det är svårare än man tror att matcha attraktion, tid och plats, med lämpligt yrke.

Hur som helst så tog jag min första erövring, eller min bokstavoskuld om man så vill i juni i Amsterdam.
Jag satte alltså en AD i Amsterdam och för detta får jag extrapoäng. Det är alltid fint om man sätter bokstaven i en stad med samma namn. 

Sen dröjde det hela sommaren tills det nästan var augusti innan jag hittade min B, en banker från London. Jag har alltås haft en mycket internationell prägel på mina val so far, men det har inte alls varit medvetet. Det har snarare bara gett mig lite onödigt mycket förkylningar känner jag.

Och nu letar jag alltså efter min C...

Var i Copenhagen i helgen och hoppades på napp, men, så desperat har jag inte blivit än att jag tänder till på rödmålade tjocka vikingar .


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0