Italienska piloter

Hahaha,
hade fått en ny friend request på facebook vilket påminner mig om en mycket rolig historia från i lördags.
Eller jag tyckte det var väldigt kul då, vi får väl se hur kul det verkar nu.

Jag var ganska offensiv kan man säga, gick runt och frågade folk vad de jobbade med och så.
Samt körde min nya favoritinledningsreplik som jag fått från A. " jag känner igen dig, har vi legat?"

Så, jag började prata med någon kille och kör den, varpå han svarar " nej men jag vet vem du är, du letar efter italienska piloter". WHAT?!?! Det är ju helt sant, eller, jag vill gärna ha en italienare, och varför inte en pilot också. Här märker jag att jag tydligen har tänkt till i yngre dagar. Då har vi tydligen gått i samma skola någon gång och han är dessutom vän med min kompis Fredrik som har berättat för honom om min quest efter italienska piloter.

ja, det var kul iallafall, att man tror att man ska få någon lite svarslös me den absurda och påstrida frågan " har vi legat" och han kontrar med att veta vem min drömman är .

och nu ska vi bli vänner på facebook! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0