i väntan på något gott

Så har jag startat mitt nya liv.
Detta är en företeelse som händer då och då, men inget fel i det. Det är ju kul att ha flera olika liv kan man tycka.
Det här nya livet handlar iaf, som så många av de tidigare också, märkligt nog, om att vara lite mer hälsosam.
Om inte inför beach 2009 så inför att öka min potential till fler hångel kanske. Det vore ju smaskigt att vinna den här tävlingen, get it over and done with iallafall.

Så...
de senaste dagarna har jag varit ute på en helsikes massa promenader, och igår tog jag mig till sats för första gången på ... 3 månader. Bra jobbat! Jag gick på yoga. Mesgympa tänker ni. Men! Hör och häpna, jag har värsta träningsvärken idag! Asballt. Så, nu jäklar...

Ja, det var min lilla berättelse för idag.
Jag äter förresten rosenrot och b-vitamin också. Det kan nog vara bra. Lite uppiggande så.

När börjar ni träna inför beach 2009, eller vad är era bästa kom i form trix?

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0