I DIT IT!!

Hah! Äntligen!

Var ute med en kompis  E i lördags, som förövrigt nu är mer än intiterad i den här tävlingen, hon har kämpat på bra, men hon ska få berätta mer om det själv.. ( Hon är redan på C nu!)
Och vi körde verkligen Full Fart Frammåt, true Fjortis style.
Vi hånglade t.ex med samma kille. Haha, när gjorde man något sånt senast!?

Men så här; som ni alla vet så har jag ju blivit nästintill desperat i jakten mpå Mr C.
Så när vi träffar en kille som E känner igen, men hon vet inte riktigt hur.. ( det visar sig såklart att de har hånglat :) )
och han är dels consultant och dels något på B som jag nu inte minns, samt i övrigt väldigt villig, så kör vi helt enkelt och prickar av honom båda två. Först jag och sen direkt efter E. Enbart för att få våra bokstäver, enbart för konstens skull, jag var inte det minsta intresserad.  Herregud, vad har den här tävligen gjort med oss? Men jag tycker det kändes bra. ( asså inte kyssen, utan känslan efteråt! :) )

Så, nu är jag back on track och hade för övrigt en väldigt väldigt rolig kväll med många anekdoter som jag återkommer och berättar mer om sen!

/ M



Kommentarer
Postat av: E

oooh ja, från A till C på en helg måste väl räknas som godkänt?! Tror att han även var Business Consultant.



Du får akta dig nu M, jag har ett ganska säkert D inom snar framtid...



/E

2008-10-27 @ 14:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0