Hur går det för A!

När vi började denna tävling någon gång kring midsommar trodde jag likt M att detta skulle bli likt en promenad i parken. Jag menar, hur svårt kan det vara. Jag var redan på god väg att landa mitt A genom ett span jag haft sen nån vecka och resten kunde ju inte vara så svårt. Men ack vad jag bedrog mig. A:t var ju som sagt inte särskilt komplicerat. En accountant på Volvo som jag träffade sporadiskt. Visserligen fick jag inte till en allitteration som den goda M men mannen bodde på 3A så gatunumret fick duga. Det var en trevlig historia med mycket skratt men efter ett tag var det dags för nya äventyr. Sommaren blev dock sorglig sett ur ett tävlingsperspektiv och inte ens en endaste liten bokstav lyckades jag erövra trots charter till Grekland och allt. Ska jag vara riktigt ärlig tror jag det berott på avsaknad av motivation. För jag kan väl inte ha tappat "the loving feeling"?


/ A


Kommentarer
Postat av: Carin

..är det någon som har "det" så är det du mitt kära hjärta, ser framemot att följa din frammarsch på lördag! ;D

2008-10-16 @ 11:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0