Han som vill bli D

Han som vill bli D hittade vår blogg med stora glädjeutrop.
Så nu funderar jag på om vi inte måste byta adress..?
Vad säger ni kära bloggkollegor, hur går det för er? Ni måste ju skriva lite och berätta om era eskapader nu också!

Jag är iallafall i skåne nu, här skiner solen, och jag är och hälsar på en kille som nog gärna skulle vilja bli näste man på listan. Egentligen borde han inte få vara eligibel förrens frammåt S. 
Dessutom kan man ju fråga sig om han verkligen vill bli nästa person på listan om man vet att man just bara är en i mängden på en lista? 

Jag undrar också själv om jag verkligen kan räkna honom nu någonsin, på någon bokstav, eftersom han vet om tävingen? Det är ju ett problem, det innebär ju eg att man inte ska berätta om den för någon, för nu är ju ALLA potentiella framtida hångel. Och de går ju enligt reglerna bort om de vet om att du hånglar med dem bara för tävilngens skull.
Så tricket kanske är att få dem att tro att det inte är för tävlingens skull utan för att du faktiskt Vill? Komplicerat..



/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0