Gammalt

Så har det hänt igen.. och detta brukar inte hända men tydligen blir man aldrig kvitt vissa personer. Jag var ute på kundbesök idag. Vi stod i receptionen och väntade på att få våra namnbrickor. Vem är inte där och hämtar ut sin namnbricka om ett gammalt ligg till mig.. Av alla ställen och när det verkligen inte passade in. Vi tittade lite på varan men ingen av oss låtsades känna igen den andre.. Jag är ändå rätt säker på att han gjorde det, han vände sig om lite extra när han gick upp för trappan. Som tur var hade jag tvättat håret och satt på mig lite schysta kläder så jag såg inte allt för illa ut. Det roliga är att denna man även äger ett obemannat solarium som jag utan att känna till ägarförhållandena tänkte nyttja. Jag bad den söta tjejen som råkade vara där och städa om hjälp med vilket program man skulle välja (solarium och jag går inte riktigt ihop men jag tänkte jag skulle prova). Hon visste inte exakt hur det fungerade men ropade på killen i solariet bredvid. Och vem var det inte om mannen jag berättat om ovan. Så det var bara att lyssna på honom hur alla finesser med lugnande aromterapi m.m. fungerade och se nöjd ut. Jag kan säga att det inte var ett av mina härligaste ögonblick. Jag var trött, blek och osminkad och skulle utföra en så förnedrande handling som att sola solarium.. Hoppas jag gjorde bättre intryck idag :)

/ A


Kommentarer
Postat av: Parisa

Jag vill jättegärna hångla. Med vem?

2008-10-24 @ 12:59:04
URL: http://www.1000apor.se/blogs/parisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0