Fiasko

Lördagens tjejkväll blev inte alls så vild som tanken hade varit. Efter fredagens AW kände jag mig rätt sliten. Jag var inte hemma allt för sent men det blev ändå lite drinkar (varför är det så gott med dry martini?) så jag var valdigt trött på lördagsmorgonen. Det blev en lugn förmiddag med en härlig engelsk frukost (sjukt gott på bakfyllan), några avsnitt av Brideshead revisited (underbar serie) och helt plötsligt var klockan alldeles för mycket. Jag hade inte handlat mat till kvällen (inte ens bestämt vad som skulle handlas) och lägenheten såg ut som Christer Pettersons. Så det var bara att lägga in en extra växel och ge mig av. När tjejerna kom vid halv åtta var jag helt slut.. Glad att jag efter ett tag lyckades servera maten (nachos med tillbehör, mmm) sjönk jag ner vid bordet och kände tröttheten komma krypande. Jag tror även att resten av sällskapet kände något liknande. En efter en droppade av utgångsplanerna och ingen var gladare för det än jag. Det är inte jättelockande att ge sig ut i regn, rusk och blåst när man redan är hemma. Så mr C har fått vänta lite till.

/ Anniqua


Kommentarer
Postat av: M

Jag förstår dig helt Anniqua.

och det är ok, man ska inte stressa fram det.

Själv blev jag sittande hemma i köket med en tvåbarnsfar till två på natten. Jättetrevligt och mysigt. Men väldigt långt från hångel.



Men du chrsiter då, kan du inte ta honom på ditt C?

2008-10-21 @ 15:08:30
URL: http://kissingcontest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men jag tänkte spara honom till p som psykopat..

2008-10-21 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0