fel mediakille

Jag blev erbjuden att sättas upp på en date med en kille på en reklambyrå.
Jippie tänkte jag, här har vi en creative director, eller kanske en copy. Nu kör vi!
Men, tji fick jag, för sen fick jag veta att han "bara" var AD.
Så, hur kommer jag ur den här daten nu då..?
AD är ju något av det enda jag hånglat med i år.

Kanske ska göra om tävlingen till "hångla med flest ADar på ett år"?

Anniqua- det går inge bra för oss. Vad ska vi göra?
Jag är lite sugen på att lägga ner, för jag får känslan av att den här bloggen är fördömd!
Samtidigt har vi ju på något magiskt sätt fått oss en jäkla massa läsare,som vi ju inte kan göra besvikna.

Hörrni! Nu får ni rösta! Vill ni ha kvar oss eller ej?


/ M

Kommentarer
Postat av: MrNiceguy

Skippa dejten och tävlingen tycker jag :)

2008-10-20 @ 17:46:40
Postat av: Anna

Kör kör kör!

Ni får inte ge upp så lätt!

Det är kul att läsa även om ni inte hånglar varje dag.

Fast det är klart, lite mer hångel borde ni klara av!

2008-10-21 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0