Det finns fler som oss!

Men killar är lite annorlunda..

Hörde igår om en kille som har en liknande tävling. Med sig själv. Och jag förstår verkligen tjusningen med det, och funderar på att hoppa på hans sak också. Dels är det något med det som triggar igång någon del i min hjärna ( har jag aspbergers? Han kallas tydligen rainman på sitt jobb..) och dels går ju tävlingsandan på och jag blir sugen på att slå honom.
Men han har hållt på sen nyår tror jag det var och han har bara kommit till 19 av 199!

Så, vad är hans tävling?
Han ska se alla registreringsskyltar från 001 till 199, i ordning då förstås.
Och det tar tydligen tid. Men jag kan gilla det. Bra om man är ute mycket på vägarna. Riktig bra om man är chaffis.

Obs alla Chaffisar- här har vi ett tidsfördriv till er! och när ni ändå är här och läser, kom och hångla upp oss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

"Har du också nån gång kännt att du måste lämna den personen du egentligen tycker om, men denne är inte bra för dig? Men du kan bara inte sluta? Känner du igen dig? Läs mitt senaste inlägg! Kram"

2008-10-19 @ 12:14:35
URL: http://indielica.blogg.se/
Postat av: GM

Hoppas du har en bra dag =) Allt bra annars?

2008-10-19 @ 16:40:14
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0