Arbeta...

...känner jag inte för just nu.. I helgen var det alldeles underbart höstväder men så i måndags var det grått och regnigt. Detta kan inte bara vara en slump. Det måste betyda att vädret inte heller vill att jag ska arbeta. Eller rättare sagt.. hade jag varit ledig hade vädret varit fint. Så jag kan tänka att det ligger i allas intresse att jag inte sitter instängd på ett kontor hela dagarna.

Ikväll blir det hockey! Ska bli jättekul. Första hockeymatchen i Scandinavium för säsongen. Jag har legat av mig. Förra säsongen gick jag mycket på hockey men eftersom jag inte har samma tillgång till biljetter i år har det blivit lite dåligt med min supporterstatus (Hockeybiljetter likt älgkött får man och det känns illa att behöva betala för det). Jag måste dock lägga ut lite mer krokar om att jag gillar hockey och hoppas på att jag blir bjuden lite mer. Det finns rätt mycket företagsbiljetter i GBG så berättar man bara för tillräckligt många att man vill gå kan man nästan lösa biljett för varje match.. Måste börja jobba mer på detta. Biljetterna till kvällens match har min underbara kompis fixat genom att utnyttja ett gammalt hångel.. det gillar jag ;) inte nog med att man kan få en bokstav.. man kan även efteråt få biljetter och andra förmåner.

Ett litet plus med kvällen är även att jag kanske kommer träffa min Truckförare aka chauffören. Jag kan visserligen tänka att det blir svårt att hångla upp honom där på läktaren (speciellt som vi nog bara kommer träffas i pauserna) men man kan ju sondera terrängen lite.

Önska mig lycka till.

/ A


Kommentarer
Postat av: Sture

LYCKA TILL!!!

2008-10-21 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0