ÄNTLIGEN FREDAG!

Så ikväll är det dags... Nu ska jag försöka på C. Jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte helt på hångelhumör så jag tror inte att det kommer gå så bra. Vill egentligen mest träffa mina kollegor och ha det trevligt. Jag har ju även träffat dem ett gäng gånger förut så det där med Co Workerhångel kommer nog inte gå så bra. Jag har även tänkt att det ska bli en lugn kväll ikväll. Jag satsar allt på morgondagen istället.  Min kära väninna har även lovat att jag kan få hångla med hennes kille som är CRM Manager så det kanske inte är så viktigt att jag lyckas ikväll.

Ja ja, Vi får se...

Här är ett litet boktips till er alla. Den här boken har verkligen hjälpt mig mycket!

How to Stay Humble When You're Smarter Than Everybody Else

/ A

Kommentarer
Postat av: M

moahaha, den behöver jag läsa!

har du den?



den kan få va med i vår bokklubb.

jag läser denna så läser du " eat love pray"!

2008-10-18 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0