Upp som en sol ner som en pankaka.

Mitt antagna B blev nedröstat av samtliga tävlande vilket innebär att jag återigen måste gå ut på jakt efter ett B. Förväntningarna och förhoppningarna var dock stora då "Ankan" brukar bjuda på riktigt mycket glädje, bra musik och en del potentiella hångel. 

Det här med att ha förhoppningar inför en kväll är väldigt farligt. "Ankan" brukar som sagt leverera men igår måste det ha blivit någon reva i tidsrymden eller något för kvällen var en gigantisk katastrof. Musiken var tagen från helvetet, publiken var skral och helt humorbefriad, min vän tappade sin mobil i backen så den gick sönder, jag fick en öl över mig (nåja inte helt men det skvätte lite på dansgolvet så min rygg blev dyngsur), det kastade inga kön överhuvudtaget, redbull fén som delade ut redbull i kön till stället var torr och tråkig och jag var ljusår ifrån att få hångla med någon alls. 

Efter ett gemensamt beslut gick vi till ett annat ställe där Housewifes spelade, vilket var sjukt bra men inte heller där bjöds det på något hångel. 
Besviken och nedstämd samlade jag ihop mitt splittrade självförtroende och tågade hem.  

/S


 

Kommentarer
Postat av: M

så sant så sant, stora förväntningar på en kväll är oftast inte bra. bäst är ju när man går ut i fula kläder o osminkad för man hade ingen aning om att det skulle bli fest. då brukar det bli som bäst.



men, seså, upp o hoppa, nya färska tag! du har ju ikväll också!? jag känner ett B i luften!!

2008-11-08 @ 20:13:47
Postat av: S

Schysst peeptalk, du hade nästan rätt!

jag återkommer med en rapport. =)

2008-11-09 @ 13:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0