Total öken.


Det har gått ett tag nu sedan jag skrev men det beror på att min situation har varit lite som att jobba som sand- och smält glassförsäljare mitt i en öken där ingen vistas. Helgerna har gått åt till att jobba och under de få helgdagar jag kunnat gå ut har det varit ett väldigt torrt utbud att välja på. Inte ens mina försök till att rota tävlingen i Karlstad har gett någon frukt ännu.


En liten retrospäkt över de gångna 3 veckorna alltså, men så igår verkar det som om proppen gick, det började regna i öknen och folk som ville ha sand och smältglass stod som spön i backen. Igår var alltså en riktigt bra dag, en vän hade födelsedagskalas samtidigt som hans ena sambo (ung och fräsch 20årig brud) hade en inflyttningsfest och därmed hade bjudit alla (nåja) snygga tjejer i hela Karlstad.

"Här går det ju inte att misslyckas" tänkte jag och mycket riktigt, B bara dundrade in. Äntligen fick jag hångla med ett butiksbiträde och därmed är jag med i matchen igen. Kom igen, en constuctor eller CAD slav är inte svår att finna.

Over n out

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0