The game is on!

Innan det brakar loss på riktigt så bör jag kanske introducera mig själv.
Jag är alltså S eller Mr.S, den första manliga deltagaren i denna fantastiska tävling. Som synes har både M och A ett rejält försprång men jag är rätt säker på att det kommer bli svettigt (i båda bemärkelserna) in i det sista. Jag kommer göra mitt bästa för att få kvinnorna på fall. Fast då jag är 80-talist och därmed även könslös, i viss mening, skyggar jag inte alls för att hångla upp även män.  Det kan alltså bara bli mer rafflande än vad det redan har varit =D

På återseende
/S


Kommentarer
Postat av: M

OOOOOO!

Välkommen välkommen kära Mr S!

Vi darrar av rädsla inför konkurrensen, men ser också fram emot en riktigt god match!



Vad innebär detta med att vara 80talist och könslös? Det visste jag inte, och jag är ju också 80talist..

Hångla med tjejer ställer jag också upp på för övrigt, får man extrapoäng för det..?



NU KÖR VI!!!

/ M

2008-11-07 @ 00:09:37
Postat av: M

Nu har du en egen kategori att lägga dina inlägg under också!

2008-11-07 @ 00:11:05
Postat av: S

Shysst!



Nä det det med könslös är mest en rolig grej! Såg någon kille på TV som svarade så när han fick frågan " är du en bra man".

2008-11-07 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0