Sjukdom och erotiska noveller

Aj aj aj. Jag tror att helgens hånglande inte riktigt var bra för mig. Mådde rätt risigt i söndags men skyllde det på att jag sovit för lite under helgen. Måndagen kom och inte var jag särskillt utvilad då heller. Under dagen började ett elakt halsont ge sig till känna, på kvällen låg jag helt utslagen och under natten kom febern. Så så har jag spenderat veckan, i sängen alternativt soffan och mer eller mindre sovit tre dagar i sträck. Nu börjar jag äntligen komma tillbaka till verkligheten igen och kanske har tid att skriva de där erotiska novellerna som M efterfrågar. Går det bra om det är historier från verkliga livet? Tyvärr kanske de inte blir så spännande eftersom sjukdomen gjort att jag inte ens fick ha min date med B som jag hade sett fram mot. Kanske att den kommer vid ett senare tillfälle och då ska ni få reda på allt ;)  eller ja... det ska ni ju inte..

Jag vill även passa på att hylla min underbara vän O som har tagit hand om mig dessa dagar. Sett till att jag fått mat (försökte själv gå till affären men höll på att svimma och blev hemledd av två hjälpsamma damer efter att hela affären stod och tittade på mig på när jag låg där på golvet) samt underhålligt mig genom att berätta om vad som hänt utanför mina fyra väggar.

Nu är det dags att sova lite till.

Må era hångel inte suga kraften ur er likt mina ;)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0