MR C!

Så som sagt. Dags att göra slag i sagen och ordna till mig ett C. Tanken var att jag skulle hitta en trevlig Carvinginstruktör men när vi stod och tittade på filmen fick jag sån underbar kontakt med killen bredvid. Som inledningsfras körde jag "och vad jobbar du med?" Det är så härligt att denna slitna klyscha fått nytt liv och att man äntligen faktiskt bryr sig om svaret. Så killen körde ut Ikea-möbler! Fantastiskt tänkte jag, en Chaufför. NU KÖR VI!! Och mycket riktigt.. det gjorde vi. Jag tror han blev lite förvånad när jag helt plötsligt ställde mig på tå (han var ju så lång och stilig) och stoppade tungan i hans mun. Efteråt berättade M för honom om vår tävling och då springer han iväg och fixar sig ett B (han tog mig på A)... Han lärde sig så snabbt och anammade tanken direkt. Jag är så stolt över honom!!!


/A


Vem är C?


Kommentarer
Postat av: Therese

Men va fan!

Det där är ju min kille!

2008-11-01 @ 14:16:12
Postat av: M

Jag är så stolt över er båda!

Och jag tycker han är så söt, kan vi dela tror du..?

2008-11-01 @ 14:17:14
Postat av: C

Fan va nice!! Ser dock sjukt uppstyrd ut!! Kan det bli bättre? Tror inte det!!

2008-11-01 @ 14:20:26
Postat av: S

Ok, jag är med!

/S

2008-11-01 @ 17:48:56
Postat av: M

Haha, har du hört vem mannen till höger är?

det är pappan!

tjing pax! ;)

2008-11-03 @ 18:36:50
Postat av: M

Det vill säga, snart har vi tagit hela släkten.. :)

2008-11-03 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0