man hånglar inte med vem som helst

Det var en mycket lyckad date igår måste jag säga.
Jag skrattade så att jag grät. Det är ett mycket bra betyg.

Dock, blev det inget hångel.
Va fasiken.. Två dater på en vecka, noll hångel.
Det är väl så att det är mycket lättare att hångla med någon som man inte tror man kommer träffa igen, än att hångla upp någon som man faktiskt kommer behöva konfrontera någon gång igen i framtiden. Inte så märkligt.
Men ändå, det borde vara mer hånglandet i samhället, oavsett vad man har för relation :) Tycker ni inte?
Det är ju kul liksom.
I USA tex så verkar de ju jämt kyssas godnatt efter en date. Det är iaf något som jag tycker man kan införa här i Sverige.
Vem vet, kanske den här tävligen kommer leda till det, bland annat!?

Hur som helst så ligger jag fortfarande på G, och ska ta H nästa gång. Så ni kan ta det lugnt.
Ni har hela kvällen på er att komma ikapp! :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0