Julfest

Oj oj, var länge sen någon skrev något nu... verkar som om tävlingen lite grann gått i stå.. men riktigt så är det inte. Jag försöker åtminstonne tappert kämpa vidare. Sen jag skrev sist har jag fixat F. En före detta fallskärmsjägare som nu jobbar som fraktare. Mycket mer F blir det inte. Så jag var rätt nöjd. Han var inte heller mitt yngsta hångel även om han nog mycket väl trodde det. Sjukt seriös kille i alla fall. Haha.. Vi träffades på en fest och hade väldigt roligt. Till och med så roligt att jag tänkte jag kunde gå på en dejt med honom. Jag måste säga att han verkligen hade ansträngt sig för att göra det trevligt. Och det var väldigt trevligt. Det enda som var lite märkligt var att han uttryckte en önskan om att vara Adlig. Han bedyrade även att alla killar ville vara adliga. Jag vet inte riktigt om det är så.. har gjort en liten undersökning och de flesta killar jag pratat med säger att de inte skulle vilja vara adliga. Så jag vet inte mr F.. du får nog tänka om där.


Ikväll blir det ändå julfest! Ska bli roligt. Jag ska försöka leta upp en het gyminstruktör eller gynekolog eller nåt..


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0