JAG VANN!!

kanske inte kissingcontest men jag måste ändå passa på att skryta lite. På jobbet har vi haft en fottbollstippstävling dvs man ska tippa sluttabellen i Allsvenskan. Det är 101 deltagare i tipset och jag har länge lett tävling men på senaste har jag seglat ner lite. Men så idag när Kalmar vann det allsvenska guldet (GRATTIS) och fick sätta på sig sina PEAB guldhjälmar (hur tänkte de där?) så är det även dags för mig att ta på mig guldhatten. Störst av allt är självklart äran men det kommer även att bli en monetär ersättning på några tusen vilket lyser upp i novembermörkret.

Nu ska jag fira!



Kanske ett fottbollsprofs på F eller Kalmarspelare på K?

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0