I'm Back!

Har haft en liten svacka det senaste och inte skrivit något i bloggen. Detta beror inte på att jag inte velat utan helt enkelt att det inte funnits något att skriva om. Jag har helt enkelt inte haft något att skriva om. Det har gått sjukt segt och det känns som jag sprungit runt i C-träsket en hel evighet.... Men det var fram tills igår...

Det började med att jag och M var på en fest för free radicals nya film på Trädgårn. Detta såg vi fram mot då potentialen var stor.. Carvinginstruktör, Downhill racer, Extremskidåkare, Free rider, m.m.. Möjligheterna verkade vara oändliga.

När vi står och ska hänga in kläderna i garderoben står det en kille framför oss som vi alla tre tjejer som var med kände igen. Som vanligt börjar vi skämta om att vi nog har legat med honom... enda tills jag inser att Jo men det har jag ju faktiskt... Ja ja, jag vänder mig om och vem står inte där om ett gammalt X... vad gör alla dessa killa på samma ställe som jag är? Vi börjar prata lite om hur det är och så vidare (han har det JÄTTEBRA och är JÄTTELYCKLIG). Då kommer den andra kille som jag legat med fram till honom och hälsar.. Jag kände att det blev lite för mycket för mig och det tog mig ett tag att smälta det hela... Dags att gå till Baren.. Så kvällen började lite skakigt men det skulle bli bättre.
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0