hur gick det på daten då?

Jo, det gick bra faktiskt.
Jag hade fått tre anledningar från min kompis som satte upp oss, om varför vi skulle ses
1. han var en rolig 2. norrlänning som 3. åkte skidor.
Det visade sig att han var en dalmas!! som inte åkt skidor på 15 år, men ändå verkar vara ganska sportig så där i övrigt, eller, kanske inte sportig, men tränar och håller på liksom.
varför hon menar det som ngt positivt att han var norrläning kan jag ju vara frågande till såhär i efterhand, men jag tycker absolut att det var positivt att han var dalmas. Jag Älskar ju dialekter!! Så han hade en väldigt fin dialekt iaf.
Sen är han ju lite för gammal för mig eg 35 år. Jag vet inte vad som är värst, en 35åring eller en 22åring?
Men han var trevlig och social och så iallafall, pratade jättemycket, nästan sådär att han kanske tyckte det var lite roligare att prata själv än att höra vad jag hade att säga. Men jag vet att jag kan tycka det är skönt också. Jag tycker inte så mkt om att prata om mig själv egentligen.
Ja.. och så jobbar han ju på reklambyrå, vilket jag ju tror kan vara lämpligt. Om jag inte ska gifta mig med en bonde då..

hur som helst så var det inte kärlek vid första ögonkastet iaf, och def inget hångel heller.
men vi ska nog ses igen.

och på fredag ska jag träffa en till dalmas!
här händer det grejjer..
utanför tävlingen dessutom. enbart för nöjjes skull!

kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0