Ge inte upp!!

I min sjukstuga blir det inte så mycket hånglande av och jag har väl antytt detta och då fått frågan om jag gett upp! Svaret kan ju bara bli: ABSOLUT INTE! Givetvis vill jag komma först till Ö men framför allt ser jag tävlingen som en individuell utmaning. Och det är lite så jag tycker att alla ska se den.

Det är självklart roligt att vinna och vinnaren kommer att äras som sig bör (med en liten flaska Champange) men det viktiga är att kämpa väl! Så även om jag tar en paus just nu kommer jag göra allt för att komma i kapp och kämpa förbi! Nu när Mr S kommit igång blir jag bara ännu mer taggad. Jag har en känsla om att det går hett till i Karlstad.. och jag ser fram mot att höra mer efter helgen.


Kampen går vidare!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0