E

Så jag har lite panik just nu.. Ska på "julfest" på fredag med jobbet. Ja jag vet, vi är lite före vår tid men det är så stressigt i december...  I alla fall, mitt dilemma är att jag inte tror jag kommer kunna hitta något E på fredag. Har försökt att komma på en E titel på mina kolleger men det går så illa. Funderade på Egendomsförvaltare men den är inte helt klockren. Ekonomirådgivare blev mitt sista tappra försök. Däremot så kommer jag hitta en uppsjö av F så som Företagsrådgivare, Försäkringsmäklare, Fondanalytiker, Fondplaserare m.m. Så det bästa hade varit för mig att hitta ett E idag men det gick inte så bra. Var ute och åt med några polare men det blev mest tjejsnack. Vilket är härligt men det ger inga extrapoäng i tävlingen.

Men jag har ju i morgon på mig också och då är det Hockey. Tror inte jag kan kamma hem några E:n där men jag får väl försöka.


Vi har även kommet på en theme song för vår tävling.

Titta och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=vXPdfYwwqbI


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0