Det här måste få ett slut

Jag kan inte hålla tyst längre, jag måste berätta om hur bra det gått på sista tiden.
Jag har hållt det inom mig länge nog nu, men jag kan inte låtsas längre! Jag är redan på G! Förstår ni hur bra det går nu.
Jag börjar nästan tycka att det är för lätt.

Förra helgen satte jag först C- consultant, sen D- Director, på samma kväll!
Jag savade lite på D där för jag tänkte att det kanske skulle bli D som i dagligvaruhandelssäljare, men det blev inget, så det var ju tur att jag hade tagit ett D hemma också.
Sen igår, så hade A hookat upp oss bra, hon hade nämligen fixat biljetter till Free Radicals, och vi såg genast de stora möjligheterna. För A: carvinginstruktörer, Downhill förare osv. För mig; Extremskidåkare, Freeriders osv.
Och det var Fullt med snygga skidåkare överallt. Jag har inte sett så mycket killar på ett och samma ställe sen KTH.
Hur som helst, extremskidåkare siktade jag in mig på, men det gick sådär.
Men! Sen hittade jag en Egenföretagare! Inte fy skam det inte. Jag tog mig ett hångel och var nöjd med det och ville sen gå vidare. Han förföljde ju dock mig hela kvällen, och det blev ju lite jobbigt. Fick också en lapp där det stod att han älskade mig.

Men, sen nästa bokstav är riktigt snygg.
Där var det faktiskt så att jag bara var lite hångelsugen, och hittade en kille.
Så här var jag ju lite oortodox och Först hånglade Sen frågade vad han jobbade med.
MEN! haha, här kommer det snygga! Han var frukthandlare!
Så jag satte mitt F! På ren tur.

Det går bra nu..

Puss.
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0