Det blir så hetsigt.

En blåsig och kall måndag är en perfekt dag för att summera den passerade helgen.
Jag gick starkt ut under torsdagen, men det blev lite av ett 2 steg fram ett steg bak då mitt förmodade B blev diskat av de övriga tävlande. Fredagen slutade i en mindre katastrof så inför lördagen var jag inte alls sugen.
Tanken var att jag bara skulle gå hem till min polare, chilla lite och sen gå hem och kolla på naturfilm i min ensamhet (nej jag är inte sjuk i huvudet.) 
Det visade sig dock att det var fest nere i allrummet i hans studentkorridor, dessutom var det bara en massa folk man känner vilket givetvis slutade med att jag syltade in mig i en helt oplanerad utgång. 
Väl ute, tog det inte lång tid innan jag stog och snackade med en tjej i baren som insisterade på att ha sitt anisikte 5 cm från mitt. Jag är inte pryd men jag vill gärna ha lite "personal space" när jag snackar med någon jag inte känner, hursom lyckades jag ruska fram att hon var journalist (atttans för tidigt tänkte jag) så jag skaka av mig henne rätt smidigt men sprang  in i henne igen ,senare under kvällen, vilket resulterade i nummerbyte och ett vagt löfte om någon form av framtida fika.
Därefter träffade jag ett gammalt hångel, som numera är (håll i er) ett Butiksbiträde!!!!
Självklart gjorde jag alla möjliga verbala klavertramp som går att göra vilket slutade med att jag avslutade kvällen med att gå hem utan att ha hånglat med någon alls. 

Jag proklamerar härmed att jag tänker byta taktik, det funkar inte att hetsa sig genom alfabetet, så jag tänker köra en lite mer "laid back" framtoning inför framtida helg.

På återseende
/S 
 

Kommentarer
Postat av: London

Ja, får ge resterande information om den gångna helgen. Ngt av hånglen smittade mig iaf. Legat avslagen i 2 dagar nu. Men är äntligen på benen igen. Så ja, lördagen måste jag säga gick riktigt bra också(har tom bildbevis på ngt av hånglen, tror närmare bestämt på mitt E)

så ja, låt mig presentera lördagens fångst:

E- Egen företagare, F- Fotograf, G- grossist, H- Hembiträde.

Jag jobbar på bra! har även ögonvittnen på alla mina hångel. de ni :D

lots of love from London!

2008-11-11 @ 22:27:57
Postat av: A

Åhh!!

Jag är så stolt över dig!

Vill du ha en egen inlogg och skriva får du bara säga till!!

Puss (fast en frisk en)

2008-11-12 @ 22:17:45
Postat av: London

De skulle vara en stor ära för London att få en egen inloggningn så ja kan hålla er mkt uppdaterade!

xxx

2008-11-12 @ 23:24:35
Postat av: A

Det fixar vi... Uppgifter kommer!!

Jag är som sagt imponerad!

Får väl se om jag kommer nån stans i helgen.. känner att E kommer vara svårt.

Kram kram

2008-11-13 @ 22:58:15
Postat av: London

Lovely lovely!!

ett E är lättare än man tror..

tänk "themesong" när du går där i svansar!

2008-11-13 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0