det är inte lätt att ligga främst..

det har varit en sån omtumlande sista tid så jag har inte riktigt haft tid och lugn att skriva här.
men det är ju då man ska skriva såklart, för att fokusera, få överblick osv.

ok så vi börjar med en re-cap, hur långt jag har kommit:

AD
Banker
Consultant
Director
Egen Företagare
Frukthandlare
Grovarbetare/ Golvläggare

När man väl hade kommit över C så kan man säga att den välkända ketchupeffekten satte in, jag tror minsann att min kära kollega A upplevde samma sak?
Då rann det bara på liksom.
Och jag kan till och mer erkänna att det har funnits stunder under den senaste helgen då jag har kännt att " det här är för lätt" och varit orolig över att tävlingen snart ska vara klar, och vad ska jag DÅ göra med mitt liv?
Det gäller att ha ett mål, och tänka positivt.

Men, nu ska jag vila lite, luta mig tillbaka och glädjas åt att JAG LEDER tävlingen, och att det har gått så bra. Suga lite på karamellen, innan jag tar nästa framstöt på H.

/ M

Kommentarer
Postat av: S

Shit! Jag känner att jag ligger i lä!

Har inte kommit över A ännu....Det får bli en riktigt spurt till helgen!

/S

2008-11-05 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0