A och B, check!

Då var första "helgdagen" avslutad och det med ett relativt gott resultat. Jag började starkt med att hångla upp en Akademiker alternativt Adjunkt, därefter tog det lite tid med tillslut fann jag en Blivande statsvetare. Äventyret slutade där men det är inte illa pinkat på två timmar. Idag är det fredag, vilket i Karlstad alltid är synnonymt med "Ankan". Något som även kopplas till "Ankan" är promiskiösa studenter, en bra kväll slutar ibland med att det kastas kön efter en. Sjukt roligt kommer det att bli =)
På återseende
/S


Kommentarer
Postat av: S

Jag är lite osäker på om mitt B är godkänt, vad säger ni?

2008-11-07 @ 11:23:23
Postat av: M

nääääee..

jag skulle inte säga att det är en sysselsättning i sig. Hon (el han?)är väl egentligen student va?

Men jag ger dig en stjärna i kanten för väldigt bra och stark utgång!!

Men, nej, bättre B kan du!!



Är torsdag alltså första helgdagen i karlstad..? spännande. vilken e sista?



NU E DET HELG!

2008-11-07 @ 15:02:45
Postat av: A

Jag får också säga att blivande, nja, jag vet inte. Jag tror du kommer bli tillräkligt farlig i tävlingen för att komma undan med så enkla b:n

Men lycka till!!

2008-11-07 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0